Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Tükörben

2018. december 29. 14:22 - Gergő.Szexpolifónia

Nyitott (poli) szexualitású és poliamor vagyok. Hogy mit jelent ez?

Nyitott szexualitású vagyok. Ez azt jelenti, hogy több partnerű vagyok, számomra a szexualitás nem egy emberre korlátozódik egy időben. Ez teljesen független attól, hogy aktuálisan hány partnerem van. Van, hogy egy van, van, hogy csak egyre vágyom. Lehetne olyan is, hogy egy sincsen. Szeretek élni. Jóban vagyok a saját vágyaimmal, testemmel, szexualitásommal. És ebből következik, hogy hetero férfiként teljesen elfogadok más identitásokat. Nem hajtom a kalandokat, ha játszom, ismerkedek, tisztán teszem. Nem hazudok magamról, nem tagadom el identitásom, kapcsolataimat. Ha valaki emiatt hátralép, elfogadom.

golden-eagle-1417330_1280.jpg

Poliamor vagyok, tudok és merek egyszerre több embert szeretni. A szerelemet, a mély, intim kötödést megbecsülöm, ápolom. Aki bent van egyszer „a körben”, arról gondoskodom, képes vagyok felvállalni. A gondja az én gondom, az öröme az én örömöm. Figyelek rá, figyelek magamra, a egy poli rendszer egy érzékeny konstrukció. Ha egy új szereplő megborítaná a már meglévő szeretetkapcsolatot, akkor azt inkább elengedem. Nem rohanok, nincs hova sietnem.

Nem erőltetem másokra a szabad szexualitást, de ha azt érzem, hogy valakinél a mono-szexualitás inkább csak külső (kulturális) korlát, akkor van, hogy ebbe belekérdezek. Sokfélék vagyunk. Elfogadom, ha más másképp él, máshol tart, legfeljebb a hazugságoktól viszolygok.

Nyitott szexualitású poliamor vagyok és tudok szeretni, kötődni is. Megdolgoztam érte. Már tudom, hogy a jobb szárny és a bal szárny ugyanahhoz a madárhoz tartozik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr9914521152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása