Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Az első

2018. december 26. 22:01 - Szexpolifónia

Itt, a blog.hu-n találkoztunk először Vivivel. Mindketten tapasztalt kommentelők voltunk és elég határozott stílusban osztottuk az észt a világról, életről, szexről, persze, hogy előbb-utóbb belefutottunk egymásba. Egy csapnivaló színvonalú swingerblogon kezdtünk el levelezni, akkor még nicknévvel, aztán privátban megosztottuk egymással többesben szerzett tapasztalatainkat. Akkor küldte el nekem Vivi élete első hármasáról írt beszámolóját:

„Mindkét férfival sokat voltam együtt, nagyon szeretem őket, jó szeretők. Ők is imádva szeretnek és tisztelnek engem, így nagyszerű érzés volt, ahogy rajongásuk összeadódott. Külön is jó velük, de így nem kétszer, hanem sokszorosan is jobb volt. A csoda az volt, ahogy az összhang kialakult köztünk és köztük is.

Most láttak egymást először, bár mar sokat hallottak a másikról. Az egyikük 30 a másik 50 éves, sportos testalkatú, intelligens, érzékeny férfiak, akik önfeledten, szenvedélyesen élvezik a szexet. Nekik is ez volt az első hármas.

Az idősebb férfi piszkált már a hármassal sokat, sőt eleve így ismerkedtünk meg egy másik blogon, hogy ez mindkettőnket izgat és én választottam a sok szeretőmből a 30as srácot ki és kérdeztem meg volna-e kedve. Ő azonnal igent mondott. Mindketten rám bízták magukat, és így vágtunk bele velem az ismeretlenbe.

https://i.pinimg.com/736x/2f/17/a8/2f17a8e926f09f27175aa12a9bd46157.jpg

Nagy izgalom és találgatás előzte meg a dolgot, hogy hogy csináljuk, milyen lesz. Annyi volt az egyedüli es közös nevező, hogy engem akarnak élvezni látni, az én gyönyöröm lesz a cél és a fő szervező erő. Hát ennyi terv épp elég is volt és abszolút elvitte a hatán a bulit.

A fiatal srác francia agya fölött van egy hatalmas tükör a plafonon. Ha láttál mar szépet! Valami eszméletlen abban látni magunkat. Így oda szerveztük a bulit. Piával felszerelve az idősebbel péntek este átmentünk.

Az öltözékem fekete csipkés végű combfix, fekete csipkés alul szétnyíló spárgatanga, fekete csipke melltartó, fekete elől szétnyíló, melyen dekoltált ruha, fehér szoros gyöngysor, finom parfüm volt. Mikor belepve levettem a kabátomat mar elismerően csettintettek.

https://i.pinimg.com/originals/da/b8/a3/dab8a35b34e44ed523628b6447fac734.jpg

Pacsizás, iszogatás, kedélyes dumálgatás a konyhában. Így indult. Aztán az egyik majd a másik is megcsókolt. Míg csókolt az egyik a másik a seggemet kezdte simogatni.

Egy-egy csók után átmentünk a konyhából a nappaliba ahol zene szólt, és színes hangulat fények voltak. Az idősebb leült a kanapéra mi a fiatalabbal salsázni kezdtünk és én egyszer csak tánc közben kioldottam a ruhám szétnyit teljesen és meglátták az alatta levő szexi felszerelést ... hat erősen kapkodtak a levegőt és összekacsintottak, hogy ezt a csajt ma este szét fogjak dugni.

A tánc folytatódott immáron ruha nélkül combfixben a melltartóm is gyorsan lekerült, de még mindig csak táncoltunk közben 1-1 elkapott mozdulattal vetkőztettem a táncpartneremet, illetve a kanapén ülő férfit is, míg végül körben egyesével mindenkiről lerángattuk a ruhát...

Tehát táncoltunk egyre kevesebb ruhában rólam a combfixet is lehúzta valaki miközben én meg a srácok alsógatyáját is begyűjtöttem a táncos fiúval szájból-szájba itattuk egymást vodkanaranccsal rajtam pedig már csak a bugyi volt, spárga tanga alul szétnyílós (ha lattál mar ilyet) különösen szexi ;) Simulósan, kihívóan, ritmusosan táncoltunk (én magam több mint húsz éve tarsastancolok és a srác eddigi legjobb táncpartnereim közül való) szóval nagy volt a show.

Egyszer csak oda térdeltem az idősebb elé es szopni kezdtem mig a fiatalabb a fele meredő seggemet kezdte csókolgatni s mikor felfedezte a rest a tangán keményen benyalt a pinámba, seggembe végül befeküdt alám és én ráültem az arcára, eközben szoptam a másik férfit.

Aztán a padlón fetrengtünk mig végül mondtam, hogy az ágyon kényelmesebb go ... Megfogtam a fiatalabb farkat h húzzam magam után, de ő valahogy addigra gumit húzott szóval azzal a lendülettel le is rántottam róla. Iszonyúan röhögtünk. Sebaj! Van meg egy dobozzal, akciós volt!

http://www.sexualdarkage.com/wp-content/uploads/2012/08/sensual-mfm-threesome-pic-black-and-white.jpg

Az ágyon feküdtünk az idősebbel néztük magunkat a tükörben csókolóztunk mikor új gumival a farkan megjelent es belém hatolt, eközben a másik csókolt majd a farkat a szamba dugta. Aztán a fiatalabb előállít, hogy mutassuk meg a francia spárgát az idősebbnek. En 69ben ráfeküdtem és felállt ... számban a farka, ő engem nyalt széles terpeszben, avagy spárgában  mindezt állvá azaz, hogy en fejjel lefele lógva szoptam őt. Eközben a srácok teliben látták a pinámat a tükörben és erős tetszésüket nyilvánították. Azt hiszem tíz pontos volt a gyakorlat.

Aztán a fiatalabb keményen seggbedugott, ezalatt a másik csókolt. Aztán kimentem a mosdóba azzal, hogy én azt hiszem túl vállaltam magam, srácok, mert akkor mar vagy három órája dugtunk. Az egyikük utánam jött, hogy wc-n ülve se legyen üres a szám... 

Aztán előkerül a vibrim, ki tudja, hogy, és felváltva nyaltak, dugtak, szoptam őket, vibrivel ingereltek, majd egy rövid hátra dőlős szakasz jött. Én terpeszben feküdtem a fiuk a lábujjaimat szopták, egyik a jobbat, másik a balt és én vibrivel játszadoztam a lábam közt, mint valami unott lusta hercegnő. Elmentem igy párszor, nem tudom, hányszor de visítva, vonyítva az biztos.

Ami meg megmaradt, hogy a fiuk miközben alul-felül dugtak összepacsiztak a fejem felett egymást biztatgatva, hogy ki hogyan dugjon engem, illetve vicceket meséltek. Így ha épp nem a dugástól, akkor a röhögéstől nem kaptunk levegőt. Imádtam ezt, aztán volt, hogy valaki leesett az ágyról seggel felfele. Na annak a segget nyaltam és beledugtam az ujjam vagy a vibrivel matattam ugyanott, de az aksi egy ponton lemerült, de mi meg mindig bírtuk, ha a vibri nem is szuflával.

http://66.media.tumblr.com/tumblr_m9u4p5hjEr1qdzilio1_500.jpg

A fiatalabbat kertem, hogy hason fekve térdeljen a két lábam közé es elvezzen a seggemre ... Mikor ez megtörtént es kidőlt a másik férfi is keményen megdugott a pinamban, miközben belemaszírozta a másik ondóját a bőrömbe. Ez amúgy jól is jött, mert ekkora mar eléggé piros volt a seggem a csapdosástól. A haj húzás is téma volt, jegyzem meg, másnapra fajt a parókám is rendesen.

Amit meg imádtam, hogy mindkét pasi felváltva sugdosott a fülembe a legszebb dolgokat, amiket egy nő valaha hallhat... Hát igen, tényleg irigylésre méltó jó dolgom volt, mit tagadjam szóval szemérmetlenül élveztem is a kétoldali verbális es szexuális csodálatot.

Na es aztán kitaláltam egy ponton, hogy akkor engem most kössünk fel a plafonon levő kampóra kezemnél fogva úgy, hogy csak a lábam érje a földet... 

https://pbs.twimg.com/media/C-sCz12WsAQatB2.jpg

Na szóval az egyik fiú eltűnt, hogy megkeresi a felkötésemhez kellő bilincset, a másik a mosdóra ment, én is kószálni kezdtem a lakásban, akasztásra várva. A nappaliiból előkerült az egyik fiú a tangámmal a fején, és szelfiket kezdett gyártani a fürdőszobatükörben, majd valahogyan a konyha kövéré keveredett és háton lefeküdt ugyanezen "öltözékben" a fején, én meg ráálltam féllábbal, mint vadászaton szokás a lelőtt vaddal és itt is fotók készültek.

Ja de itt már csontrészegek voltunk, bár gondolom, ez lejött :) Aztán meglett a bilincs, és én fel lettem lógatva. Hátulról belémjött az egyik - gondoltam - de kiderült csak a farok formájú és méretű sörnyitót vágták belém (gumival) s mikor kifejeztem elégedetlenségemet, akkor megkaptam a bio verziózt is, ezalatt a másik székre állt, hogy szájmagasságba kerüljön a farka és így újfent két végemről toltak. 

Aztán az egyik négykézláb beállt alám én meg a pinámat dörgöltem a hátán, aztán ... nem emlékszem.

A buli kielégüléssel részeg kómában hármasban az ágyban fekve ért véget, én középen, s mindenki kifliben. Aztán az egyik leesett az álomkómában az ágyról így kiköltözött a nappaliba, majd észrevettem, hogy eltűnt s utánamentem, hogy kifejezzem együttérzésemet, mely empatikus gesztusom aztán csendes dugásban fejeződött be.

Ezután visszamentem a másikhoz az ágyba és aludtunk pár órácskát. Reggelre kelve rendszer ellenőrzés volt, nekem kb. mindenem fájt, tele voltam foltokkal, az egyik pasi tök jól volt ám a másik eléggé másnaposan ébredt. Itt kényszerű volt egy kis gyógyító utógondozás, majd megvártuk, míg elalszik a beteg és csendben elhagytuk a lakást.”

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr9114515938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slepy 2018.12.27. 20:09:29

Ez a Vivi, nem az a Vivi aki 3-4 évvel ezelőtt a Szexről szabadon blogon kommentezett?
Skarlát betű blogja ha így jobban rémlik.
süti beállítások módosítása