Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Rendhagyó ebédszünet

2018. december 25. 21:53 - Szexpolifónia

Gergő: Annát egy blogon ismertük meg nyáron, ahol mindhárman gyakran kommenteltünk. Hozzászólásaiból csak úgy áradt humor és életvidámság. Heteken át ugrattuk egymást, ment a csipkelődés, sztorizás oda-vissza. Végül ráírtunk Vivivel és ekkor merült fel, hogy akár hármasban is találkozhatnánk egy kávéra.
Vivi: mindig is szerettem az ilyen vagány, tűzrőlpattant és értelmes csajokat, mint Anna. Azonnal felkeltette az érdeklődésemet, szerettem volna élőben is megismerni.
adato_master_nightgarden_edgesfinal_reduced25percent2.jpg

Anna: Egy belvárosi bárban futottunk össze, ahol egy nagyon kedves, jókedvű pár fogadott. Már a csetelés során kiderült, hogy ők nyitott kapcsoltban vannak és több többes kalandot éltek már át együtt is. Igaz, hogy minden kötöttség nélkül találkoztunk, de azért érezhető volt, hogy itt azért egymás szemrevételezése is folyik. Sokat beszélgettünk, nevettünk az alig egy órás találkozás alatt. Érezhető volt, hogy mindhárman nagyon tetszünk egymásnak. Ők a találkozó után felvetették, hogy szívesen látnának engem egy hármasban, ha egyszer kedvem lenne majd hozzá.
Gergő: Anna hatása már az első pillanattól kezdve elemi volt. Vidámsága, nőies alakja, érzéki ajkai, nevetése mindkettőnkre nagy hatást gyakorolt. Egyszerűen áradt belőle az életöröm, a játékosság és a szexualitás. Nem volt kérdés, hogy meghívjuk-e magunkhoz, de persze nem akartuk sürgetni, erőltetni semmit. Arra vágytunk, hogy teljesen lazán, kötetlenül tudjunk örülni egymásnak.
Vivi: egy nagyon nőies, csinos, kortalan csajnak láttam Annát, pont, amilyennek képzeltem. A beszélgetés nagyon oldott és jó hangulatban telt, mindhárman élveztük.
Anna: Eltelt pár hét, én még gondolkodtam mi legyen. Belevágjak-e velük egy hármas kalandba? Ők nem sürgettek, néha chaten beszélgettünk és ők nagyon türelmesek voltak. Aztán valahogy csak nem tudtam elfelejteni őket, és egyre kíváncsibb lettem arra, milyen lehet szex Gergővel, akinek érezhetően nagyon tetszettem, és milyen lehet Vivivel, aki vagányságával meglehetősen megfogott. Rám, aki a csajos szexben tapasztalatlan volt még, Vivi érzékisége és hihetetlen kisugárzása is elég nagy hatással volt. Ekkora már olvastam tőlük néhány posztot a szex kalandjaikról, és izgató volt számomra az írásokból áradó férfias szenvedély, a női érzékiség és vadság. Végül több napos csetelés után megbeszéltünk egy időpontot és találkoztunk Gergő lakásán.
Vivi: nagyon vártuk a közös szexet, imádjuk ezt a műfajt. Gergővel sokat készültünk rá, szexi ruhát választottunk nekem, takarítottunk, ebédet készítettünk. Anna irtó dögös ruhában, combfixben, magas sarkúban érkezett, lebegő szőke haja szépségesen keretezte arcát, kiemelte piros, dús ajkait.
Anna: Vivi nagyon szép fűzőben és combfixben fogadott, ami máris megadta az alaphangulatot. Csinos, vékony, igazi törékeny kis csaj. Előbb jókat ettünk, közben beszélgettünk, nevetgéltünk. Egy kis pálinkával oldottuk a hangulatot, ami kellett is, mert eléggé zavarban voltam, ahogy éreztem ennek a két embernek sugárzó vágyát. Előkerült egy fekete necc testharisnya is, Vivi kérte, próbáljam fel. Lezuhanyoztam és felvettem. Nagyon tetszettem benne nekik, Gergő nem is tudott sokat várni, elkezdett simogatni, csókolni. Pillanatokon belül az ágyon találtam magam, kettejük között. Lehengerlő energia szabadult rám abban a pillanatban. Látszott rajtuk, hogy összeszokott páros, nagyon egymásra vannak hangolódva. Vivi elővett egy vibrátort is, és elkezdett vele izgatni engem. Ütős kis szerkezet, pillanatokon belül el is szálltam tőle.
Vivi: Gergő lefektette az ágyon, magára húzta Annát, csókolta, simogatta, nekem így Anna hátsó fele jutott, de a testharisnya résében könnyen elértem a punciját és jóízűen végignyaltam. Gergő farka is épp kezem ügyében volt, így szinkron ingerelhettem őket, miközben ők egyre vadabbul csókolóztak „ott fent”. Egy ponton elővettem a vibrátoromat is, kíváncsi voltam, Annának hogy tetszik.
Anna: Innentől kezdve már inkább csak a benyomásokra emlékszem, annyira magukkal ragadtak az események. Gergő nyelve, ahogy engem kényeztetett, Vivi mellettem, akivel eközben csókolóztam, olyan természetességgel, amit előtte el sem tudtam képzelni. Én Gergő nyelvétől élvezek el, Vivi a vibrátortól sorozatosan, többször egymás után. Az utolsó, számolatlan orgazmusunkat már egymás szájába lihegtük. Sosem volt, fantasztikus érzés volt.
3dfad50108e7478a27a7f4b0934175d6.jpg
Az egész egy sodró, érzéki keveredés volt. Gergő hol engem dugott meg, hol Vivit. Mindketten élveztük azt a férfierőt, ami belőle áradt. A szexet meg- megszakította egy kis beszélgetés, nevetgélés, minden olyan könnyed, vidám volt, és bennem is feloldódott az, hogy én vagyok a harmadik, az ismeretlen. Összebújtunk hárman, összefonódva, egymást simogatva, csókokat váltva. Nagyon tetszett bennük, hogy szex közben beszélgettünk. Bele súgták egymás fülébe, mire vágyik a másik, rólam is beszéltek, hogy milyen szép vagyok, milyen finom. Nagyon vidám volt mindez.
20180313_212840.jpg
Aztán ismét váltás jött, beindult az energiabomba, a vágy. Vivi megállíthatatlan, mohó, hihetetlenül aranyos és szexi. Nagyon finom puha volt a csókja, és szinte perzselt a belőle vágy. Nagyon izgalmas volt egy ilyen nőt érezni, aki ennyire rám van indulva. Ha nem tudnám, hogy hetero vagyok, miatta ott akkor, akár lettem volna leszbi is olyan édes volt. Gergőt is teljesen megvadította. Újra csak villanások jöttek, Vivi nyelvét érztem, ahogy nyalogat, Gergő kemény farkát a számban, láttam, ahogy ők ketten dugnak, milyen szép látvány volt, majd újra csókolózás, elélvezek én is Gergő kezétől, aztán megdugott engem is keményen, én azt hiszem, majdnem sikítottam.
Gergő: Sikított. ;)
Pihentünk, összeölelkezve újra, Vivi teljesen rám volt fonódva, Gergő őt ölelte, de engem is simogatott, nagyon finom érzés volt. Mi csajok csivitelünk, míg a közös pasink szunyókált kicsit, nevetgéltünk, szuperül éreztük magunkat.
Aztán ketten kényeztettük Gergőt, Vivi a farkát szopta, én a golyóit, nem is tudom hányadszorra élvezett már el. Hihetetlenül potens pasi, viccelődtünk is rajta, hogy a füléből is a tesztoszteron folyik. Fáradhatatlanul, újra meg újra feléledt, és a szenvedélye sem csillapodott. Volt, hogy én csókoltam és Vivi beleült a farkába, lovagolta. De mi ekkor már viccelődtünk, nevettünk, Gergő meg még mindig nyögött, fulladozott tőlünk, mi meg élveztük, mennyire élvezi.
2018-03-13-21-42-25.jpg
Nem sok időm volt, sajnos pár óra múlva indulnom kellett, fürdés, öltözés, és szeretetteljes ölelés volt búcsúzóul. Emlékezetes, szép élmény maradt a velük töltött pár óra. Két összetartozó, egymást ismerő és szerető ember között voltam vendég, akinek minden kívánságát teljesítették. Nagyon örülök, hogy megtapasztalhattam azt is, milyen egy nővel is szeretkezni, bár ezen a téren még sok tanulni valóm lenne …, de ez már egy másik történet lesz …, talán.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr2614514518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása