Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Beavatás

2018. december 25. 21:46 - Szexpolifónia

GERGŐ: Emlékszem, már az első üzenetváltásunkkor erről beszélgettünk: a klubok különleges világáról, az első élményeimről. Ő még sosem járt klubban.

 

Egyik fantasztikus hármasáról mesélt, amiben két különleges karakterű szeretője: egy energikus fiatal férfi és az érettebb művész darabokra szedték, egy vad éjszakán át kényeztették. Kattanás volt ez már az elején, a vágyunk, a fantáziánk egy szériában készült alkatrészei kapcsolódtak, először a virtuális, majd a valós térben is.

 

Mégis hónapokat vártunk a szexszel, játszottunk, évődtünk, húztuk-vontuk, már-már őrületbe kergetve egymást. Hihetetlen, de a "nemdugás" szinte ugyan akkora élvezetet jelentett számunkra, mint a legvadabb ágyjelenet.

 

VIVI: Régóta foglalkoztatott a téma, vonzott, mindig is úgy éreztem, ez a világ az enyém is. Igazából csak a megfelelő partnerre vártam, akivel megvalósíthatom a vágyaimat. Már több ajánlatom is volt, férfiak hívtak korábban, de én kivártam, s szinte azonnal éreztem, ő lesz az! Vonzó test, kiváló szerető, rendkívül magas libidó és szex-IQ, érett személyiség, nagy tapasztalat. Érdemes és élvezetes volt tehát lassan felépítenünk, messzebbről indítanunk a kapcsolatunkat.

 

1_4.jpg

 

 

GERGŐ: Most, több mint fél év elteltével ott álltunk a nappalijában, ruhát válogatva az első klubestéjére. Sok szuper szett közül végül egy fekete, áttört mintás combfix és egy skót kockás miniszoknya lett a befutó egy rövid, hasvillantós fekete toppal, amely remekül állt kerek popsis, karcsú, diáklányos alakján.

 

VIVI: Bevallom, nem kerítettem túl nagy feneket a készülődésnek; a táncos világban megtapasztaltam - ami ugyanolyan, mint a swinger, csak ruhában -, ha az ember egy „erotikus sporteseményre” megy félhomály lesz, mozgás, izzadás, szóval a legfontosabb a kényelem és, hogy őrült szexinek érezzem magam. Ezzel együtt izgatott az öltözködés, a ruhák, a karakter kiválasztása, pláne, hogy mindezt most megoszthattam a partneremmel is, aki minden egyes szettben a legszívesebben azonnal nekem esett volna. Remek előjáték volt tehát.

 

GERGŐ: Vidámak voltunk, energikusak, egy minimális és jóleső izgalmon kívül nem volt bennünk semmi feszengés, nevetve mentünk Budaörsre, az ismerős ház felé. Vivi talán csak az utolsó métereken fogta szorosabban a kezem. A klubban a szokásos, barátságos légkör fogadott: átöltözés után a bárpultnál már úgy iszogattunk, mint bármelyik más éjszakai szórakozóhelyen. Kaszinónap volt, sokan gyűltek össze, főleg kívánatos, ápolt 30-40-es párok.

 

A bárpultnál egy rövid beszélgetés után elindultunk, hogy megmutassam a fenti „küzdőtereket”, ahol ekkor még szinte senki nem volt.

 

Vivi egész este bújós, kedves, simulós volt, de egy másodpercre sem éreztem azt, hogy bármin meglepődne, vagy zavarná az új környezetben. A köztünk feszülő vágy talán még erősebb lett benne, és még a szokásosnál is nagyobb odaadással nyílt ki felém.

 

VIVI: Annak ellenére, hogy minden nagyon ismerős volt, azt is éreztem, hogy jól esik a partnerembe bújva, széles vállai mögül pislognom. Élvezettel hagyatkoztam magabiztosságára, rutinjára, imádtam hallgatni „idegenvezetőmet”, ahogy mesél erről a téren és időn kívüli világról. Szerencsés vagyok, hogy ilyen profi beavatóra találtam, hogy vele veszthettem el szvinger-szűzességemet.

 

GERGŐ: Kedvenc helyemen, a nagy matracokkal borított tükörszobában kezdtük egymást kényeztetni úgy, mintha számára is a világ legtermészetesebb dolga lenne mások előtt szeretkezni. Több nézőnk is akadt, és az egész olyan vidám, szabad, kötetlen volt, hogy a végén hangosan összenevettünk.

 

VIVI: Ez volt az első, az egyik legintimebb rész a klubban, amikor csak mi ketten, a csodás tükrökben viszontlátva magunkat, a „végre itt vagyunk, mennyit vártuk ezt” - érzés hatalmába kerített, felszabadított minket.

 

 

2_1.jpg

kép: Vivi

 

 

GERGŐ: A laza petting után kis felfrissülés, kaszinózás jött, majd a másik kedvenc helyemen, a körágyon folytattuk, ahol a közelünkben egy késő negyvenes pár kényeztette egymást. Nem volt tökéletes alakjuk, mégis az egész olyan valósan szép volt, hogy jó volt át-,átpillantani rájuk.

 

Jóval vadabb és extatikusabb jelenetet néztünk később a teltházassá vált tükrös szobában, ahol vagy 4 pár, és még néhány szerencsés csatlakozó igazi orgiában forrt össze.

 

A legszebb, egy csodálatos alakú, fekete hajú késő harmincas szépség volt, aki az egész gabalyodás fókuszává válva tökéletesen átadta magát a férfiak és egy másik nő kényeztetésének. Annyira szépnek és kívánatosnak láttam őt, hogy Vivi biztatására, egy rövid időre én is odatérdeltem mellé, és finom simogatásokkal segítettem amúgy is hangos gyönyörét.

 

VIVI: Izgató volt, ahogyan a partnerem eltávolodott, ahogyan háttal fordult és láttam csodás, izmos, ruganyos testét, széles vállát, ahogyan lassan, gyengéden kinyúlt a karja és rendkívül érzékien megérintette, simogatni kezdte azt a gyönyörű nőt.Ez a kép örökre belém vésődött. Féltékenység vagy szorongás egy csepp sem volt bennem, pusztán a látvány szépsége öntött el.

 

GERGŐ: Felfrissülés és zuhany után a tetőtér egy matracos zugában találtunk új helyet magunknak, ahol nem sokkal később egy szőke, nagyon formás nő és párja feküdt le mellénk, alig karnyújtásnyira tőlünk. Ismerve a testbeszédet, a klubok szokásait, egyből éreztem, hogy közeledni szeretnének hozzánk.

 

Vivit hátára fektetve a számmal kényeztettem, közben a szőke is a párját hasonló örömökben részesítette, majd dugni kezdtek. A nő gyönyörének hangja, éreztem, Vivit is meglepően gyorsan magával ragadta, gyönyörűt és hangosan élvezett a nyelvemtől, aztán mi is misszionárius pózban folytattuk, szinkronban a másik párral.

 

VIVI: Fantasztikus volt egészen közelről érezni egy másik pár élvezetét, ahogyan az én gyönyöröm a szőke nő gyönyörével együtt bontakozott ki. A hangunk, a sóhajaink, nyögéseink szinte egyszerre törtek a felszínre és sosem érzett módon erősítették fel egymást. Magam is meglepődtem, de egy pillanat alatt elélveztem.

 

GERGŐ: Ekkor szakadt át a gát: a szőke lány simogató keze átnyúlt Vivihez, aki egyből ráfordult és pillanatokon belül heves csókban forrtak össze. A látvány, a hangulat engem is magával ragadott, érezni, látni akartam, hogy tör elő a vágy, a féktelenség buja szeretőmből.

 

Négykézláb fordítottam őt, majd érezve és vágyva a mohóságát, elengedtem, hadd érjen szabadon a párhoz. Ő kiéhezett ragadozóként vettette rájuk magát, felváltva csókolta őket, mindkettőjüket orálisan kényeztette, közben keze hátra-, hátranyúlt hozzám. Gyönyörűek voltak! A szőke először a szájára ültette, majd betérdelt Vivi lábai közé és vadul nyalni kezdte.

 

 

VIVI: Még sosem voltam nővel, de mindig is vonzott, meg akartam tapasztalni, milyen egy női test, milyen a csók, a punci íze, így mohón vetettem magam bele az élménybe, a szájától, a mellén át egészen a csiklójáig nyaltam őt, s mikor odaértem, a partnere lyukat váltott, s az én számat kezdte dugni. Eközben végig magamon éreztem a partnerem tekintetét, a vágyát, ahogyan lélegzet-visszafojtva figyelte azt, amit már oly sokszor elképzeltünk, vágytunk együtt.

 

GERGŐ: Egy pillanatara elbizonytalanított, amikor láttam, hogy közben a szőke párja gumit húz, majd határozott mozdulattal Vivi lába közé térdel, de ahogy ránéztem, láttam, nincs kérdés benne, ő is akarja.

 

Egy pillanatra furcsa volt látni, hogy szeretőmet egy másik férfi teszi dominánsan magáévá, eközben meg szerettem volna érezni, látni az extázisát, ám ekkor a szőke kézen fogva a fülembe súgta, hogy húzzak gumit.

 

Ez volt az egészben talán az egyetlen zavaró pillanat, mert, bár a nő csinos volt, abban a pillanatban nem éreztem vágyat, hogy megdugjam. Némi simogatás után mindenki visszatért a párjához, és Vivivel ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Közben a párhoz egy új férfi csatalakozott, mi pedig egy kellemes zuhany, és egy kedves fiatal párral való beszélgetés után hazaindultunk.

 

VIVI: Nagyszerű érzés volt megtapasztalni, ahogyan a partnerem el tudott engedni, és ahogyan vissza is tudott szerezni. Számomra pontosan ebben a két mozzanatban rejlik: ilyen a tökéletes partner, szerető.

 

 

5_1.jpg

 

GERGŐ: Otthon aztán elsöprő erővel és vággyal estünk egymásnak, kis alvás szünetekkel újra, meg újra.Régóta vágyott, rendkívüli, emlékezetes este volt. Vidám, mosolygós, őszinte … és a következő még szebb lesz!

 

VIVI: Első alkalomként a lehető legjobban sikerült ez az este, sok más élmény mellett közelebb vitt minket egymáshoz, s már meg is van a terv, mit szeretnénk legközelebb. Különválunk.Vadászni fogunk.Már alig várom!

Mentés

Mentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr7914514506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása