Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Kémia

2018. december 25. 21:57 - Gergő.Szexpolifónia

Hogy milyen a nyers kémia? Két évvel ezelőtt egy őszi éjszakán a budaörsi klub emeletén néztem körül hajnalban, egy eseménydús éjszaka végén. Vörös fények, hangok, lüktető szenvedély mindenütt.

A hatalmas, piros körágy szélén egy vékony, csinos, fiatal pár volt együtt. Az izmos, inas, rövid szakállú fiú és vékony, pici, apró mellű lány leginkább franciának tűnt. Összeszokott pár, a fiú mérnöki precizitással vitte egyre feljebb a lányt az extázisba kézzel, szájjal, néha könnyedén felkapva őt, tökéletesen uralva partnere testét.

alpha_img_1461_r_720x.jpg
kép: https://alphachanneling.com/

 

Én karnyújtásnyira tőlük, egy kanapéra ülve gyönyörködtem a látványban. Mosolyogtam és éreztem, ők is érzékelnek engem. Aztán volt egy pont, amikor a fiú egy másik, akkor érkező ismerős lányhoz fordult és a vékony lány egyedül maradt.

Ekkor újra összenéztünk. Másodpercek teltek csak el. A lány gyönyörtől csillogó testtel, teljesen meztelenül ült előttem. Intett nekem. Némán estünk egymásnak. Nyers, érzéki és ösztönös szex volt. Tökéletes technika, minden passzolt. A lány vagy háromszor ment el ismét, spriccelve a kezemtől, aztán dugtunk, pontosan, ösztönösen. Még többször élvezett el alattam, és én is egy hatalmasat robbantam a végén.

Egyetlen szót sem váltottunk. Miután befejeztük, ő azonnal visszatért a partneréhez. Az is lehet, hogy valóban külföldiek voltak. Kivételes, kerek, egész volt minden. Igen, ez a tiszta, sallangmentes szex, nyers kémia.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr3014514526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása