Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Milyen? (Válaszlevél T.-nek)

2018. december 25. 21:52 - Vivi.szexpoloifónia

Azt kérdezed tőlem, hogy milyen számomra nőkkel szexelni?

Olyan, mint neked. A nők finomak, puhák, kerekek, kedvesek, buják. Finom a csókjuk a húsuk a puncijuk. Imádom, amikor elelveznek. Azt különösen, amikor együtt kényeztetjük Gergőt velük, amikor egyikünk csókolja, a másik szopja, vagy épp ketten szopjuk őt. Vagy Gergő valamelyikünket dug és közben a másikkal csókolózik, vagy, ahogy tegnap is volt, hogy Gergő ráfektetett erre a csodás nőre, akivel csókolóztam miközben ő hátulról dugott engem, majd a nő alám feküdt és a mellemet szopta. Ezerféle a formáció, mind nagyon kéjes, buja és élvezetes. Sok a nevetés, a simogatás, a csók egy-egy ilyen többesben is.

A pasis hármas más hangulatú, ott inkább azt szeretem amikor mindenki engem kényeztet, vagy ketten használnak férfiak a maguk örömére. Ez a hármas csodás dolog, de csakis olyannal, aki a hozzánk hasonló: önzetlen, szeretetteljes és szenvedélyes. Nekem fontos egymás szemébe nézve felszállni a csoportflowra és lebegni órákon át. Imádom ezt a műfajt. Csodás és ritka fűszere a szexéletünknek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr4014514514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása