Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Hárman

2018. december 25. 21:48 - Szexpolifónia

Gergő és Vivi első közös klubélményük után egy hármasban töltött éjszaka történetét meséli el, most is mindkettőjük szemszögéből.

Vártam ezt az estét. Valahol ott volt a legizgalmasabb fantáziáim között. Megosztani a szeretett nőt mással, nézni, figyelni, átélni a gyönyörét, átadni, visszavenni, húzni, játszani. Kapcsolatunkban a kezdetektől fogva ott volt ennek a helyzetnek is a szabadsága.

Amikor pár héttel korábban felmerült, hogy Lacit, egy korábbi, nagyon nyitott szeretőjét invitáljuk meg magunk mellé, már az első pillanattól kezdve jó ötletnek tűnt. Egyrészt Vivit csodás emlékek kötötték a szép alakú, fiatal férfihoz, voltak is már korábban együtt hármasban, de ami talán ugyanilyen fontos volt számunkra, Laci nyitott, tiszta kapcsolatban, szeretetben él feleségével, így mindenképpen egyenrangú játszótárs.

Vivi már néhány nappal korábban közös üzenő csatornát nyitott hármunknak, ahol tisztáztuk a kölcsönös szimpátiát és bizony, szeretőm nem sajnálta tőlünk az izgalmas fotókat, és az ötleteket sem, amire az éjszaka vágyott. Húztunk játszottunk, és persze felmerült, hogy mennyire vágyna arra, hogy kipróbálja, hogy milyen lenne végre egyszerre egy-egy kemény farok formás fenekében és a puncijában is. Mi persze egyből rábólintottunk.

VIVI: Inspiráló volt tervezgetni, beszélgetni a 3-asról, a cset-ablakban a fiúk is barátkozhattak, húztam őket, azt akartam, hogy már napokkal előbb elkezdjenek fantáziálni, csak erre tudjanak gondolni, hogy mire találkozunk, már két pattanásig feszült férfi várja az együttlétünket, megvalósítva legvadabb fantáziáikat is.

Péntek estére le is foglaltunk egy nagy, kényelmes budai lakást, nagy hálószobai tükrökkel, egész másnap délig. Vivi és Laci korábban találkoztak, kicsit beszélgettek kettesben egy közeli étteremben, én fönt vártam őket borral, és itallal a búvóhelyen. Ők vidáman, nagy pizzásdobozokkal érkeztek és a konyhában laza iszogatásba kezdtünk, fogyott a gyümölcspálinka és a fehérbor, nagyokat nevettünk.

Vivi, mint szinte mindig, laza és mosolygós volt. Laci, bár láttuk rajta az izgalmat, hamar feloldódott, mire átvonultunk a nagyszobába. Nagy kacagások és évődések közt mindenki elővette, hogy milyen játékszereket hozott az éjszakára. Laci paskolókat, szíjakat szedett elő – az előbbiekkel hamar kipirosítottuk Vivi hihetetlenül kerek, ekkor még farmeres popsiját – a mienkből két vibrátor és új játékszerünk, egy lágy tapintású, de széles végű fenék plug került elő.

Innentől, már nem volt visszaút, úgy döntöttem kézbe veszem az este irányítását, benyomom - szó szerint - az „On-gombot”. Vivit magamhoz húztam, lerántottam róla a farmert és a szexi tangát. Kissé nyersen, de határozottan megnedvesítettem hátsóját, és egy eltökélt mozdulattal betoltam a plugot, majd végig simítva a gyönyörtől és a kéjes fájdalomtól ziháló feszes testen, átadtam vendégünknek a terepet.

Nagyon izgalmas volt, ahogyan a partnerem megadta a kezdő lökést az estéhez, a plugtól teljesen felpörögtem és hevesen vetettem bele magamat Lacival való ölelkezésbe, aki nem volt rest, csókolózás közben rá-rányomott a plugra, a végtelenségig izgatva ezzel engem.

Izgalmas volt figyelni, ahogy ők gyengéden és egyben szenvedélyesen csókolóztak, majd ahogy a ruhadarabok lekerültek, táncolni kezdtek a tágas nappaliban. Laci, kihasználva lány könnyű súlyát, állva felkapta őt és kissé showszerűen, állva 69-ezni kezdtek.

Laci könnyedén kapott fel és fordított rá a farkára fejjel lefelé lógva, tenyeremmel támaszkodva erős combjain, miközben ő meg a két szétnyíló combom közé hajolva nyalt. Mindig is szerettem az extrém fantáziákat, pózokat vele együtt megvalósítani, s tudom, Laci mindig is vágyott egy olyan partnerre, akivel ezt a „gyakorlatot” is meg tudja valósítani.

Innentől kezdve felpörögtek az események. Vivi magához hívott, engem is vetkőztetni, majd mohón szopni kezdett, mi pedig felkaptuk őt, és meg sem álltunk a tükrös hálószoba széles ágyáig. A terep, és az „első dugás joga” Lacié volt, de Vivi mindkettőnket akart. Engem feltérdelve előröl szopott, csókolt, miközben Laci hátulról kényeztette őt, én pedig bíztattam Lacit, csak a plugot kell kihúznia és övé a lány feneke. Laci profi mozdulattal kihúzta a dugót és síkosítót vett elő, majd széles farkával Vivi apró sikolyai közepette profi módon behatolt a formás fenékbe, én pedig nagy örömmel figyeltem a látványt, testük hullámzását.

Csodás érzés volt, ahogyan a plug helyére könnyedén csusszant belém Laci merev farka, mindkettőnket teljesen magával ragadott az érzés, a vágy, miközben csókoltam, szoptam, markoltam Gergő farkát is.

Megismerkedésünk pillanatától kezdve imádjuk egymásban a gátlástalanságot és féktelenséget Vivivel. Már az elején megbeszéltük, hogy a jó DP-hez kemény, vágytól feszülő farkak kellenek, úgyhogy nem akartunk ezzel várni. Én lefeküdtem az ágyra, Vivi pedig miközben Laci már benne volt, fölém térdelt és nem kellett sok, mire mindketten benne voltunk. Ebben a helyzetben alapvetően csak a másik férfi tudott mozogni, de így is izgalmas volt minden. Én a Vivi extázistól fénylő arcát figyeltem, és imádtam őt.

Régi vágyam volt a DP. Már több 3-asban is voltam, de eddig még nem jött össze. Fantasztikusan kéjes érzés, ahogyan két férfi közt, ölelve, együtt hullámozva, vágyukat érezve, testnyílásaimat feszítve élvezzük egymás testét.

A következő három órában nem volt megállás. Gyakorlatilag folyamatosan, felváltva és együtt kényeztettük a lányt. Volt, hogy vibrézés, és nyalás közben másikunkat szopta, volt, hogy én is birtokba vettem a fenekét, volt, hogy egyszerre töltöttük ki száját és punciját, de voltak intim pillanatok, amikor csak egyikünkkel, vagy másikunkkal szeretkezett, összebújva ringatózva. Vivi többször és hangosan élvezett, mi pedig becéztük, simogattuk, csókoltuk az egész testét. Egy ilyen csodás intim együttlét során, egymás fülébe suttogva végül hajnalban hatalmasat élveztem én is.

Az ágyban mindig is telhetetlen voltam, de ezzel a két, nagy étvágyú, izmos és potens férfival igencsak mozgalmasra és kielégítőre sikerült az este, órák elteltével már nemigazán bírtunk mozogni a fáradtságtól, hosszan és lustán nyúltunk el mindhárman.

Kissé kifáradva, Vivit két oldalról körbe véve, terültünk el az ágyon, beszélgetve, nevetve, és aludtunk is néhány órát hajnalig. A vágy az izgalom azonban pörgetett, nem hagyott nyugodni, különösen engem. Még csak derengett a fény, amikor simogatva, csókolva ébresztettem a lányt és nem kellett sokáig bíztatni, hogy folytassuk az orgiánkat. Miközben elnyúlva feküdt én nyelvemmel kényeztettem, Laci pedig a szája fölé térelve megkeményítette vele férfiasságát. Én jó vendéglátóként, átfordítottam a lányt, és szélesre tárva lábát partnerünknek kínáltam. Ekkorra már csak ő nem élvezett el hármunk közül.

Semmihez nem fogható élmény, mikor az ember két férfi közt alszik el, szorosan összebújva, ölelve, majd a vágytól feszítve ébred, talán még nincs is igazán ébren, de nem bír megálljt parancsolni a testének, és a testek összetekerednek-/, fonódnak, ösztönösen.

Én kicsit kimentem a szobából, a felfrissülni és azért is, hogy teret engedjek az ő intimebb pillanatainak. Mire visszatértem, már éreztem, jól tettem, fantasztikus finálé következik mindhármunknak. Laci egyre gyorsuló, extatikus tempóban dugta hátulról a fenekét felpucsító lányt, Vivi pedig a vágytól, az energiától megrészegülve markolta a lepedőt, sikolyai egyre hangosabbá váltak. Én elé guggoltam, csókoltam, becéztem, ő pedig az ingerek, a tempó hatására, körmeit belém vágva markolta két alkaromat. Laci ekkor hatalmasat élvezett, Vivi pedig majd szétrobbant az energiától. Itt már nem volt kérdés, azonnal akartam én is ezt az érzést, Vivit magam alá gyűrtem és csókolózva, ölelkezve én is hatalmasat élveztem ruganyos testébe.

Laci robbanásnyi energiája engem is majd szétfeszített. Az egyik legszebb élményem volt ez, amikor mindezt az energiát azonnal továbbadhattam a partneremnek, aki végig a szemembe nézve, ölelve, csókolva engem, velem egybeforrva osztozott a gyönyörömben.

Kis pihenés után, reggel még újra szeretkeztünk, játszottunk Vivivel, ekkor Laci még készített néhány izgalmas fotót rólunk, majd reggeli után mosolyogva elváltunk. Mi Vivivel a délelőttöt még nála folytattuk, ebédeltünk nevettünk, és persze kettesben szeretkeztünk.

Ez az este nagyon sokat adott nekünk, közelebb hozott minket, az összetartozásunk, kapcsolatunk intimitása tovább fokozódott és már tervezgetjük a következőt, a lányos hármast, amikor ugyanezen élmény gender-inverzét élhetjük majd át, közösen. Már nagyon várom.

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr6114514508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása