Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Vágy

2018. december 25. 21:43 - Vivi.szexpoloifónia

Álmosan és torokfájósan ébredtem azon a szombat reggelen.

 

Ráírtam.

 

Chatelni kezdtünk.

Az álom pillanatok alatt kirepült a szememből; a vágya az enyémet is felkeltette.

 

Kívánt és én őt kívántam, húzott a vágy, egyre inkább felpörgetett, amitől mind nedvesebbé váltam. Biztatott, én pedig elővettem a vibrátoromat.

 

Ő félredobott mindent és autóba vágta magát, miközben én chat-en számoltam neki az orgazmusaimat: 1-2-3...

 

Hihetetlenül pörgetett a tudat, hogy mindjárt itt lesz, vágyik rám, álló farokkal robog felém.

 

Alig 20 perc telt el, de számomra megszűnt tér és idő.

 

A 20 perc alatt, amíg ideért, öt orgazmuson voltam túl.

 

unnamed.jpg

 

Ekkor érkezett meg: az ajtóm nyitva, én az ágyban meztelen és kipirulva vártam őt.

 

Belépett, ledobta a ruháit, leült, kezébe vette a farkát és nézett, ahogy tovább játszottam magammal. Tetszettem neki és fürdött a gyönyörömben.

 

Eleinte csak belém - belém nyalt, miközben én a farkát ízlelgettem, majd a sokadik orgazmusom után keményen nekem esett. Csókolt, dugott, ölelt és szeretett, miközben hatalmasat élvezett belém.

 

Pihentünk.

Ő a harmadik orgazmusán volt túl.

Fejem az ölébe hajtva pihegtem, mikor indulni akart.

 

Ránéztem, mikor megszólalt:

- Ha megcsókolsz, újra megkívánlak.

 

Mosolyogva közelítettem felé, ajkam az ajkaira illesztettem úgy, hogy lássam a farkát közben.

És tényleg: azonnal felállt.

Nevettünk.

 

Rám feküdt, én hason.

Éreztem és élveztem a teljes súlyát, ahogy nyomott, ahogy bennem volt mélyen a farka és ahogy elválaszthatatlanná vált teste az enyémtől.

Újra elélvezett.

 

 

Mosolygós, könnyű és békés voltam egész nap.

Délután táncórám volt, ahol túlragyogtam az összes nőt. Egy férfi még ajánlatot is tett, hogy találkozzunk este.

 

Nemet mondtam.

Jó test. Jó farok. Ez kell!

Magas a léc.

Nehéz megugrani.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr6914514502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása