Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpolifónia

Szex több szólamban

Félálomban, avagy a kúrás esztétikája

2018. december 27. 11:47 - Gergő.Szexpolifónia

Négy évvel ezelőtt írtam ezt a beszámolót Halassy Andi blogjára. Ez volt az első klub élményem, ez volt az a történet, amit Vivinek először, akkor még csak nicknévről ismerve egymást, átküldtem:

"Képek villódznak bennem, a tegnap éjszaka képei. Álmok verejtékben fürdő testekről, félhomályról, szenvedélyről, gyönyörtől ziháló hangokról. 

Tudtam, hogy egyszer végül eljutok klubba. Ott volt a fejemben, a fantáziáimban évek óta. Elolvastam mindent témában, beszélgettem róla több virtuális ismerőssel. Most volt itt az ideje.

A hét eleje óta, amikor elhatároztam, hogy pénteken végre elmegyek az izgalom, a jól eső feszültség hullámokban tört rám. Nem féltem, elsősorban kihívásként gondoltam arra, hogy szóló pasiként megmérettessem magam ebben a világban. Nem volt bennem kényszer, túlfeszülés, kíváncsi voltam minden részletére, át akartam magam adni az élményeknek, hangulatoknak. Semmit sem volt muszáj tennem, annál is inkább, mivel hét elején szép szeretőm, nyaralás előtt alaposan rendbe tett még. Ő a Balatonon várta izgatottan élménybeszámolómat.

Képtalálat a következőre: „sensual sex”

Hét közepén azonban váratlanul olyan kísérőt kaptam Andi személyében, akinél jobbról nem is álmodhattam.

A kora estét egy kettesben töltött alapos és tejes körű masszázzsal kezdtük így kellő képen lelazulva mentünk le a budaörsi klubba. Az első benyomás, hogy a ház és a hely milyen nyugodt, otthonos. És az emberek, a nők és a jórészt a férfiak is milyen szépek, esztétikusak. Sokan sokszor mondták, hogy a swinger klubok csúnya emberekkel vannak tele, hát egy biztos, ez ezen a pénteken nagyon nem így volt. A 30-as párok, de néhány kissé idősebb is szépen ápoltak, jó karban lévők, a ruhák szexisek.

Lent a bár, a társalgó, az étkező egy szolid társasági összejövetel hangulatot áraszt. Ettünk, aztán elindultunk felfedezni a még kissé lézengős két emeletet. A tetőtérben félhomály, ekkor látok, inkább csak hallok először szeretkezést élőben. Azért használom ezt a szót itt, mert esete a klub jellegéből adódóan jórészt párokról szólt, és ez néhány kivétellel így is maradt.

Tetszik a látvány, hangulat nagyon. Szégyenérzet, zavar semmi bennem. Inkább csak azt furcsa megszokni, hogy az ember bátran nézhet bármit.

Már csak a hangulat miatt is kedvem támadt játszani, tenni valamit, így Andi finom punciáját vettem kezelésbe - elé térdelve a számmal, kezemmel - nem eredménytelenül, aztán az egyik matracon játszottunk egy keveset még. Imádtam, ahogy át tudja adni magát a gyönyörnek! Nagyon jó volt örömet okozni, viszont minden hatás ellenére bennem volt egy gát, aminek eredetét csak hajnalra fejtettem meg.

Látni, tapasztalni akartam még, szívtam magamba az élményeket. Egy kicsit lejjebb egy nagy matracon egy érzéki, apró sötét hajú lány volt együtt párjával, nagyon esztétikusan, szinte táncszerűen élvezték egymást - ekkor még úgy gondoltuk - bensőségesen. Aztán egy fél óra múlva ugyanők egy erős testalkatú férfit bevonva folytatták játékukat.

https://m.blog.hu/so/sophieswing/image/couples.jpg

Az emeletről figyelve, minden részletét láttuk annak, ahogy az új férfi egyre keményebben birtokba vette a háton fekvő lány száját, kezével viszont közben annak párjával együtt gyengéden kényeztette a női testet.

Ugyanez a pár később a nagy kerek ágyon már két sráccal kiegészülve gabalyodtak, és kergették extatikus gyönyörbe a fiatal nőt.

A legszebbek számomra a négyesek voltak. Az egymás mellett kefélő pároknál először a lányok keze indult el egymás felé, később pedig ámulva figyeltem a Laukón-csoportként keveredő testek halmazát, ahol azonban fiúk nem cseréltek végül helyet.

E mellett a négyes mellett kaptam finom kényeztetésemet Andi szájától, amitől végre felrepültem én is csúcsra.

Egy másik csodás négyes mellé telepedve aztán mi is finom hancúrozásba kezdtünk. Gyönyörű volt látni két érzéki lány egymásra találást mellettünk, miközben pasijaik kényeztették őket.Képtalálat a következőre: „foursome sex”

Ekkora sikerült megértenem, hogy pontosan mi zajlik bennem. Amit láttam egyszerűen vizuális orgia volt, konkrét és átvitt értelemben egyaránt. Egyszerűen gyönyörűnek láttam a szerelmeskedő, üzekedő, kefélő párokat, csoportokat. És ez elsősorban nem szexuális izgalmat váltott ki bennem, hanem pozitív értelemben, túlterhelte minden érzékszervemet, miközben nem tudtam betelni a látvánnyal.

A tükörbe nézve láttam, hogy jól érzem, szinte folyamatosan mosolygok.

Andival egymás mellett pihenve figyeltük végén hajnalban az utolsó négyesből ott maradt lány és párjának játékát. A vörösesbarna hajú lánynak valami elképesztően szép, sportos teste volt, kerek fenékkel, jó mutattak együtt pasijával. A férfi a hátán feküdt, a lány folyamatosan változó helyzetben hol rajta mozgott, hol szájával kényeztette.

Szerettem volna hozzá érni, Andi pedig szerencsére biztatott, hogy bátran érintsem meg, jelezni fogja, ha nem szeretné.

És ekkor sikerült átlépnem a határomat. Finoman megsimogattam a lány combfixes lábát, aki erre oda tartotta gyönyörű fenekét, amelyet először lágyan simogattam, majd megmarkoltam. Piercinges puncija hívogatott. Először kívül, majd hátratolt feneke hatására belülről kezdtem el ujjaimmal kényeztetni. Csak a pillanatra, a lányra figyelve szinte szikrázott bennem a szenvedély, ahogy másodpercek alatt elkaptam a lány ritmusát, aki ekkora már párjára borult és végül egymás után vagy féltucatszor juttattam el csúcsra. Az érzés, a bennem is felszabaduló erő, a nyers belső gyönyör meseszép volt.

Ez az élmény volt a vég mind a négyünk számára. Egymásnak megköszönve ők elmentek tusolni, mi meg lassan hazaindultunk.

És hogy hogyan tovább? Biztos vagyok benne, hogy lesz folytatás számomra többesen és swingerben is. Amit az este folyamán megéreztem, hogy a swinger alapvetően páros játékot jelenthet számomra, ugyanis annyira felszabadító izgalmas volt megosztani, megbeszélni az élményeket. A párokat nézve, egyszerűen szép volt látni ezt a bizalmat egymásra figyelést, összetartozást. És többek között ezért is nagyon hálás vagyok Andinak, hogy bevezetett ebbe a világba..."

Andi pedig megírta ennek az estének a történetét saját szemszögéből, ami itt olvasható.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://polifonia.blog.hu/api/trackback/id/tr7514516974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása